How Sports Companies Looking for Stuff to Post

23-Mar, 2020
1 724 977 Ko‘rishlar soni

All the sports companies posting anything they can find right now 🤣🤣🤣😭
~RDC Social Media ~
@RDCWorld1
Mark Phillips - @SupremeDreams_1
Affiong Harris - @CleanUniform
Desmond Johnson - @l0v3andpeac3
Leland Manigo - @23_Is_Leland
Dylan Patel - @dylanpatel4_
Benjamin Skinner - @Ive_Ben_Jammin
Johnathan Newton - @playthatjohn
MERCH
rdcworld1.com/collections/all
GAMING CHANNEL
uzworld.info/tost/cworldgaming
TWITCH CHANNEL
www.twitch.tv/rdcgaming
DREAM CON INFO!
www.dreamconvention.com
DISCORD
discord.gg/dVT5jSu

Fikrlar
  • Lmao 😂. He fired them for doing their job lol.

    LuckyLives —LuckyLives —Kun oldin
  • Lol

    Brandon WareBrandon Ware3 kun oldin
  • Sportscenter be like...

    Aadeesh JainAadeesh Jain3 kun oldin
  • These guys are the best lol love the videos

    The Otaku ChannelThe Otaku Channel11 kun oldin
  • 😂😂😂😂

    Rich SupremeRich Supreme15 kun oldin
  • But nobody posted wrestling

    EliDaLEGENDEliDaLEGEND23 kun oldin
  • THEY DIDN'T GET "FRIDAY NIGHT LIGHTS" or anything w Motocross.

    I bI b29 kun oldin
  • Lmao when you get fired for being good at your job🤣

    Niyelisz EmberNiyelisz EmberOy oldin
  • Rugby

    free blowisfree blowisOy oldin
  • House of Highlights in a nutshell

    DygiticDygiticOy oldin
  • Bronny tictoks" 😀

    Andres Espinoza-ZasadaAndres Espinoza-ZasadaOy oldin
  • hands down funniest stuff on youtube, much love for everyone

    D. GrymesD. GrymesOy oldin
  • Lets not forget that most of their debates are on "hypothetical" shit. They literally post anything,existing AND none existant.

    joseph BTHjoseph BTHOy oldin
  • Bleacher Report..

    WillSMoviesGamingSportsWillSMoviesGamingSportsOy oldin
  • Jesus died for our sins. Turn to him please

    Smithy SkinnySmithy SkinnyOy oldin
  • Follow me on Instagram @the3_emperor

    The EmperorThe EmperorOy oldin
  • “FROM BIRTH!?” “YES” dead 😂

    matt mckettymatt mckettyOy oldin
  • Jelly layup

    Future Russell WestbrookFuture Russell WestbrookOy oldin
  • What about wrestling

    EliDaLEGENDEliDaLEGENDOy oldin
  • 0:24 killed me😂😂😂😂 "you talking about birth highlights"

    李昕睿李昕睿Oy oldin
  • Bronny tiktoks?😀

    It's a-me depressionIt's a-me depressionOy oldin
  • “Cricket?” “Yes” Y’all ain’t got no cricket 😂😂😂

    Dedrick WalkerDedrick WalkerOy oldin
  • The funniest thing about this is you know a version of this meeting did happen when there were no sports at every major outlet.

    Vigilante WilliamsonVigilante Williamson2 oy oldin
  • They got fired for being too consistent 😹😹

    Hermès JumanjiHermès Jumanji2 oy oldin
  • “I ain’t consent to that.” 😂😂

    theCoolcatrichtheCoolcatrich2 oy oldin
  • Overtime

    Z BreezyZ Breezy2 oy oldin
  • this is overtime and br

    Gavin PanGavin Pan2 oy oldin
  • Bernie Mac

    Tyler ShainTyler Shain2 oy oldin
  • 0:12 "maaaaannn" LMFAO 😂🤣🤣

    Social 143Social 1432 oy oldin
  • this nigga funny af fr

    Ian ManzanaresIan Manzanares2 oy oldin
  • He always firing somebody 🤣

    SOE MISOE MI2 oy oldin
  • Just like my comment please

    VbucketsVbuckets2 oy oldin
  • 1:26 no one talking about how Dylan is casually using an area 51m laptop.

    Fresh Chef GamingFresh Chef Gaming2 oy oldin
  • yes

    Deadly TuxedoDeadly Tuxedo2 oy oldin
  • The anime drawing of you guys at the end, it looks like y’all need to be on boondocks.

    Chanakha GirlChanakha Girl2 oy oldin
  • How you mention zion but not K.D?

    I'm foolishI'm foolish2 oy oldin
  • *SPORTS COMPANIES COULD JUST START POSTING SPORT ATHLETE PORN*

    Joseph WilliamsJoseph Williams2 oy oldin
  • This is before ESPN posted that thing with Jayson Tatum dunking with armor on

    LJGLJG2 oy oldin
  • My boy really came a long way with his acting.

    Vogue DaddyVogue Daddy2 oy oldin
  • 💀

    Ruben TesfayeRuben Tesfaye2 oy oldin
  • Jawana man tho

    ke-ladd gamingke-ladd gaming2 oy oldin
  • Yoooo even Kuroko no basket lmao

    Daniel CordeiroDaniel Cordeiro2 oy oldin
  • Love and basketball? We must be really out of content 🤣🤣🤣

    Tyler TaborTyler Tabor2 oy oldin
  • *Overtime

    FluTestedFluTested2 oy oldin
  • Bronny TikTok

    Rami EterRami Eter2 oy oldin
  • I mean Olympic wrestling???

    Bryce WootenBryce Wooten2 oy oldin
  • Did you guys go to a school that couldn’t afford an English teacher?

    YoMomaYoMoma2 oy oldin
  • I noticed they ain't say crossover

    big bruhbig bruh2 oy oldin
  • “Birth” 😂😂

    Evan SouthEvan South2 oy oldin
  • Bronny tiktoks💀

    Maestro MiyagiMaestro Miyagi2 oy oldin
  • I bet they dont have Sunset Park

    DainfamousBDainfamousB2 oy oldin
  • Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes.

    Diamond PlusDiamond Plus3 oy oldin
  • Love y’all

    Rashida Ali-CampbellRashida Ali-Campbell3 oy oldin
  • Overtime punching the air right now

    M Ø Ö DM Ø Ö D3 oy oldin
  • "We posting anything with physical activity" lmao

    cheez-it mancheez-it man3 oy oldin
  • marble racing lol

    MinhKhang NguyenMinhKhang Nguyen3 oy oldin
  • "Zion Highlights.. from high school... middle school..birth?" 😭😭😭

    Ty WhiteTy White3 oy oldin
  • They did all of this in one take damn

    Isaac DelarosaIsaac Delarosa3 oy oldin
  • he thought he had them when he said “cricket” 😂😂😂😂😂😂

    G SkinnerG Skinner3 oy oldin
  • Ay I don’t think they’ve posted WNBA yet

    Kellan MurakamiKellan Murakami3 oy oldin
  • This might be relevant again soon lmfao

    Gavin ZhouGavin Zhou3 oy oldin
  • Lol whats that instrumental at the end

    Arthur KayArthur Kay3 oy oldin
  • Speed soft y'all forgot

    SpeedyBoiFebSpeedyBoiFeb3 oy oldin
  • Volleyball...Squash...

    Ak VerifiedAk Verified3 oy oldin
  • 😂😂🔥🔥 He said “my highlights from jog school: Yes. From middle school: Yes. From Birth: Yes 😂😂😂

    Elijah JohnsonElijah Johnson3 oy oldin
  • Post Dolphins throwing balls through hoops

    Noah BaumannNoah Baumann3 oy oldin
  • He said “CriCKeT”...hell nawwwww 😂

    Kisan PatelKisan Patel3 oy oldin
    • @Kisan Patel watching ipl bro , great talent coming up for India

      Aditya Bhasker SrivastavaAditya Bhasker Srivastava27 kun oldin
    • @Joshua Browne , I know.... but who better in Cricket than Indians?

      Kisan PatelKisan PatelOy oldin
    • @Kisan Patel Indians aren't the only race that plays cricket btw

      Joshua BrowneJoshua BrowneOy oldin
    • Joshua Browne, no need to worry man I ain’t no Buddy buddy indian

      Kisan PatelKisan PatelOy oldin
    • Don't hate on it 😂

      Joshua BrowneJoshua BrowneOy oldin
  • Daniel Bryan has entered the chat

    Keenan AveryKeenan Avery3 oy oldin
  • Ha this man said birth

    SPL4SH BR0ZSPL4SH BR0Z3 oy oldin
  • ESPN IN A NUTSHELL

    Coco ButterCoco Butter3 oy oldin
  • Rugby I’m hired

    SN_D4SHSN_D4SH3 oy oldin
  • This video deserve more views lmao

    Patrick ArmandPatrick Armand3 oy oldin
  • God is Good

    Mitch TrubiskyMitch Trubisky3 oy oldin
  • how u just gonna record me hooping i aint consent to dat

    Space Dude420Space Dude4203 oy oldin
  • Bateman, table tennis, and etc.

    Jerry WongJerry Wong3 oy oldin
  • You forgot WWE.

    MegaAwesome1121MegaAwesome11213 oy oldin
  • Only one problem for me, can u guys get better audio or sum'.. Or put subtitles. Please..

    MarchMarch3 oy oldin
  • Music in the outro?

    Aramaru 1837Aramaru 18373 oy oldin
    • @Aramaru 1837 thank you 🙏🏾

      Jacob YeboahJacob Yeboah3 oy oldin
    • Jacob Yeboah has to do some investigation and I found it it’s really lit

      Aramaru 1837Aramaru 18373 oy oldin
    • Jacob Yeboah it’s great fairy mountain remixed

      Aramaru 1837Aramaru 18373 oy oldin
    • Been trying to find out for ages 😭😭

      Jacob YeboahJacob Yeboah3 oy oldin
  • “Cricket” love the shout out 😂😂

    MrIndmanMrIndman3 oy oldin
  • Hahahaha

    Sofia Grace NadelaSofia Grace Nadela3 oy oldin
  • Mark probably really like that

    Purp Hut dancePurp Hut dance3 oy oldin
  • My man said every sport but wrestling :,(

    Jordan HallJordan Hall3 oy oldin
  • Cross country and track thooo?

    SjSj4 oy oldin
  • Bruh, from the first “get out” I’m on the floooooorrrr nigga 🤣🤣🤣🤣🤣

    Kwasi LotusKwasi Lotus4 oy oldin
  • I fucking hate these niggas bruh!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Mel A. HamiltonMel A. Hamilton4 oy oldin
  • Has anybody realized how far my guy Desmond acting done came 👏🏽💯

    Rip Ya ManzRip Ya Manz4 oy oldin
  • Y’all forgot Juwanna Man 😂

    stop0being0a0pimastop0being0a0pima4 oy oldin
  • “HOW YOU GET..!!!” 🤣😂

    Chantel J’naiChantel J’nai4 oy oldin
  • Hotel? Trivago

    Mikkie KaneMusicMikkie KaneMusic4 oy oldin
  • ESPN presents tiktok.🤦🏽‍♂️😂

    Mr. KurbyMr. Kurby4 oy oldin
  • Nigguh just fired the best PRO team any company can possibly afford 🤣

    Omaro TaylorOmaro Taylor4 oy oldin
  • He has Will Smith eyes.

    Mittens FastPawMittens FastPaw4 oy oldin
  • at this point i would watch anything lmao.

    Can Bobby’s hat get 1.000 subsCan Bobby’s hat get 1.000 subs4 oy oldin
  • He did fight the whole movie

    403MC2403MC24 oy oldin
  • They forgot lacrosse.

    Ur nom -Ur nom -4 oy oldin
  • “What about that light skin boxer who punches really fast?” “Sir, we posted him 6 times this week.” “Well, post him a 7th time!”

    C JeezyC Jeezy4 oy oldin
    • They must be talking about Tank

      LordofAll #NAANLordofAll #NAANOy oldin
    • Ryan Garcia aint lightskin tf.

      Taaha NajamTaaha Najam3 oy oldin
    • Hahaaaaa ryan Garcia highlights are getting old asf

      Abdul-Salam DrezaAbdul-Salam Dreza4 oy oldin
    • light skin boxer? dafuq

      DayyyeDayyye4 oy oldin
  • Average 1.4 or 1.5mill views per vid and 100k + likes

    ChaosChaos4 oy oldin
  • Does anybody here know what anime they were watching. Hint it’s pretty old

    Hydra illusionsHydra illusions4 oy oldin
    • kuroko

      Bahae EddineBahae Eddine4 oy oldin
  • Meeeeen killed me

    Davor SimicDavor Simic4 oy oldin
  • Reminds me of Bernie mack

    Pearl A.Pearl A.4 oy oldin
UZworld