How It Is Hooping On Double Rims

18-Fev, 2019
5 956 470 Ko‘rishlar soni

nothing be falling on double rims like how normal shots be missing so much ! Be making people feel sorry 😭😭🏀
~RDC Social Media ~
@RDCWorld1
Mark Phillips - @SupremeDreams_1
Affiong Harris - @CleanUniform
Desmond Johnson - @l0v3andpeac3
Leland Manigo - @23_Is_Leland
Dylan Patel - @dylanpatel4_
Benjamin Skinner - @Ive_Ben_Jammin
Johnathan Newton - @playthatjohn
MERCH
rdcworld1.com/collections/all
GAMING CHANNEL
uzworld.info/tost/cworldgaming
TWITCH CHANNEL
www.twitch.tv/rdcgaming
DREAM CON INFO!
www.dreamconvention.com
DISCORD
discord.gg/dVT5jSu
SOUNDCLOUD
soundcloud.com/user-713063081

Fikrlar
  • I.HATE.DUBBLE.RIM

    Tobi ChibiTobi Chibi4 kun oldin
  • For real

    JaShawn McLemoreJaShawn McLemore5 kun oldin
  • Dam ball anoint lucky dang

    Malcolm LoveMalcolm Love5 kun oldin
  • Ikr

    Big GamerBig Gamer6 kun oldin
  • That double rim made the longest games of knockout. Can only play 21 on those if you lucky.

    Brad IntentionsBrad Intentions7 kun oldin
  • I hate double rims

    The_ Rabid_RabbitThe_ Rabid_Rabbit11 kun oldin
  • 😂😂😂😂

    Bernard GoméBernard Gomé11 kun oldin
  • Legit had a game where everyone quit playing defense and both teams were rooting for each other to score.

    Aizo BlackStarAizo BlackStar12 kun oldin
  • 0:41 Bruh. That wasn't even a layup.

    Kory LeonardKory Leonard13 kun oldin
  • Shooting in 2k21 on old gen be like😂😂😂

    Nelsond BeatsNelsond Beats17 kun oldin
  • it feels Lonzo Ball and Ben Simmons one on one game

    kelz hosangkelz hosang21 kun oldin
  • FACTS MY SCHOOL HAS THESE OUTSIDE BRO THEY SUCK

    KillonKillon22 kun oldin
  • Swear the Ablibs sound like the first NBAstreet vocals LOL

    1DreamV61DreamV622 kun oldin
  • phones in 2019 were able to record in 4K tell me how you only were able to record in 360P

    light up skecherslight up skechers25 kun oldin
  • LAMO NO WAY THIS HAPPEND TO ME TODAY

    NikoNiko28 kun oldin
  • Double rim is my Third favorite rim I don't know why

    ĐaveĐaveOy oldin
  • “Did anyone score yet?” Desmond - yeah I have 2 he has 3 and the other guy has like 6

    KhanKhanOy oldin
  • Bruh they added a TRIPLE where i live wtf

    Warmcomet5879Warmcomet5879Oy oldin
  • 0:53 dat lowkey sounded like a swish

    KingKingOy oldin
  • Shoulda done one where you reverse the clip after the ball falls through the hoop

    Najib AbubakrNajib AbubakrOy oldin
  • Nigga you need to hold your follow through

    Lebron the goatLebron the goatOy oldin
  • Double rims are hard asf to make 🤣🤣

    Anonymous231Anonymous231Oy oldin
  • Funny..

    oneal waltersoneal waltersOy oldin
  • There is no way Desmond is not dying in that hoodie

    Crazy_ FadeCrazy_ FadeOy oldin
  • how i brick in 2k 😭😭🤦🏾‍♂️

    Chris AdamsChris AdamsOy oldin
  • Growing up the only park by my house had a court that was double-rimmed. This was, mine and those who played with me, our experience every time. Trying to make a shot was like hoping the Atlanta Falcons could protect a lead.

    kenalierkenalierOy oldin
  • i wish i knew anything about sports bc this seems like its probably funny

    Ace AdamsAce AdamsOy oldin
  • Double rim makes me feel like Shaq

    bbc 245incheswit87moreinchbbc 245incheswit87moreinchOy oldin
  • Lmao

    vegetabletubevegetabletubeOy oldin
  • Exactly this how it was at my old school and I was missing wide open shots

    BALLER4 LIFEBALLER4 LIFEOy oldin
  • You might as well go home cause ain’t nothin droppin here

    Daequan KnoxDaequan KnoxOy oldin
  • Double rims make sure that you don't think you going in the nba

    Lightning GamingLightning GamingOy oldin
  • Them rims make you go from decent to Danny green

    Mind FreeMind FreeOy oldin
  • When people tell me to shoot my shot with my crush My Shot:

    Eddy773Eddy773Oy oldin
  • Double rims are trash why i stopped going to the park a minute ago

    Timefall lTimefall lOy oldin
  • Man I’m watching this again and bruh just throw the whole rim away bruh what was the point of it

    Forever ZnipsForever ZnipsOy oldin
  • That’s a triple rim 💀

    MelcolMelcolOy oldin
  • Whats a double rim?

    Hello ThereHello ThereOy oldin
  • Double rim ain’t even that bad it’s not net that’s bad

    EL ChoppaEL ChoppaOy oldin
  • Here after danny green SOLD game 5

    Nice BroNice BroOy oldin
  • Tf is a double rim?

    T KT KOy oldin
  • Steph Curry let's see what u got 🤣🤣

    Luciano 2xLuciano 2xOy oldin
  • Man actually got robbed on the lay up 💀

    Xavier PhantomXavier PhantomOy oldin
  • who thought it was a good idea to put TWO RIMS TOGETHER THO

    CorfsCorfsOy oldin
    • said the same thing when i was playing on one today

      IpolyboyIpolyboyOy oldin
  • 😂😂😂 rim sent him home

    TMPzRKFTMPzRKFOy oldin
  • Aaaa facts bro ball be going in and out the other way bra🤣

    cj lone wolf ninjacj lone wolf ninjaOy oldin
  • My school

    frank axefrank axeOy oldin
  • Naruto shooting his shots on sakura

    Assassin ReapérAssassin ReapérOy oldin
  • THE ACCURACY... ITS OVER 9000!!!

    Original JokesterOriginal JokesterOy oldin
  • NBA 2K 21 be like in my team

    Eli SchuylerEli SchuylerOy oldin
  • Just might review this for my youtube channel 🤣🤣🤯😜

    Bronzey EvergreenBronzey EvergreenOy oldin
  • "Lay ups dont work?"

    SupremeMicroSupremeMicroOy oldin
  • Imagine if there was a anime Power for double rims lol

    Galactic NubGalactic NubOy oldin
  • One time I played on a triple rim. I didn’t even know those even existed. 😂 That shit was damn near impossible.

    Isaac BoazIsaac BoazOy oldin
    • I played on a qaud rim before

      REIGNING MVPREIGNING MVPOy oldin
  • Me shooting my shot with a any girl: Double Rim: Allow me to make your indulgence for a moment

    KR6 ProductionsKR6 ProductionsOy oldin
  • Triple rims and no net

    AP_RainyAP_RainyOy oldin
  • Who invited double rims they need there ass whooped

    Ghost 83GCGhost 83GCOy oldin
  • What’s good with the 2K dislikes lol niggas just hate to hate

    CHOP BoxingCHOP BoxingOy oldin
  • Who is that Indian Looking guy tell me

    jugraj singhjugraj singhOy oldin
  • Not even layups🤔 hell naw nigga lmao

    Germaine RuckerGermaine Rucker2 oy oldin
  • FACTS BEING PROVEN

    Phantom LordPhantom Lord2 oy oldin
  • Lmfao!

    Petedawg YangPetedawg Yang2 oy oldin
  • On God

    Josh SaintilJosh Saintil2 oy oldin
  • 2019: how it is hooping on double rims 2020: how it is hooping on corona rims

    jallo hamjallo ham2 oy oldin
  • Part 2: How It Is Getting Rebounds on Double Rim

    macho tonymacho tony2 oy oldin
  • We got double rim no nets at my school

    Rains FallsRains Falls2 oy oldin
  • They shooting just as bad as the video quality 😅

    dis paterdis pater2 oy oldin
  • “Single rim maybe.”

    Wil HudsonWil Hudson2 oy oldin
  • lol

    sanssans2 oy oldin
  • It reall be like that

    Kabuto !iKabuto !i2 oy oldin
  • If you play with a double rim and make a three pointer while it’s windy god gonna come down and play you 1 on 1

    Boss AttackBoss Attack2 oy oldin
  • Me and my friends usually play double rim i didn't know it was different

    Agzabz in YTAgzabz in YT2 oy oldin
  • 2k21

    gnec25gnec252 oy oldin
  • Russell Westbrook be like...

    momo!momo!2 oy oldin
  • me playing my first park game of 2k21

    KqalilKqalil2 oy oldin
  • Bro this is what playing 2k21 feels like

    Mist GoCrazyMist GoCrazy2 oy oldin
  • I have no idea why they put double rims in my middle school, when the 6'4 kid can barely reach the net.

    Brady22Brady223 oy oldin
  • 2k21

    Chegez JamesChegez James3 oy oldin
  • With that low arc it's obvious you gonna brick all the shots.

    Aндреј БугариновићAндреј Бугариновић3 oy oldin
  • wait so that is double rim I thought that was triple rim?

    Diego IsGamingDiego IsGaming3 oy oldin
  • NBA 2k21 demo be like......

    Timothy RogersTimothy Rogers3 oy oldin
  • Shooting with the shot stick on 2k21

    nicholas jonesnicholas jones3 oy oldin
  • This is relatable 😂

    Jody DansburyJody Dansbury3 oy oldin
  • This is 2k full whites

    ßįg Dxtšßįg Dxtš3 oy oldin
  • Damn I thought you had that one 🤣🤣

    John The GodJohn The God3 oy oldin
  • I hate double rims I think every one does

    Anonymous KingAnonymous King3 oy oldin
  • This actually happened in a real game. Look up Virgina VS NCSU

    Soccer Fan 14Soccer Fan 143 oy oldin
  • lmaooooo

    FK - 09WS 938100 Central Peel SSFK - 09WS 938100 Central Peel SS3 oy oldin
  • This is so true. I have a basketball court in my neighborhood and there's double rims. I've been practicing all summer with my friends so now I've kinda gotten use to it, and I've been making most of my shots.

    Zachary WilliamsZachary Williams3 oy oldin
  • Glad I’m not the only one with this problem 😆

    Ryan FullerRyan Fuller3 oy oldin
  • If it was one rim the ball still would've hit the back most of them still would've missed tbh

    GNRC harmonyGNRC harmony3 oy oldin
  • We had double rims on metal poles in prison and the only thing that went in were high arc shots that were nothing but net.

    Charlie GuwopCharlie Guwop3 oy oldin
  • My elementary school court had double rims and no net

    Umair Farooq KhanUmair Farooq Khan3 oy oldin
  • It’s easy you just gotta have a shot

    Jeremiah AnsleyJeremiah Ansley3 oy oldin
  • You need high-arc shots for double rims.

    CookieCookie3 oy oldin
  • The funniest thing is how the rim talks back 😂😂💀

    PatrickPatrick3 oy oldin
  • Nigga layups don't work 😂😂👌🏾

    Sven LechtenbergSven Lechtenberg3 oy oldin
  • The struggle is real

    tevster1316tevster13163 oy oldin
  • Not Here N***

    Jeremiah ColemanJeremiah Coleman3 oy oldin
  • Only way to make a shot on double is if u swish it

    Big GassBig Gass3 oy oldin
UZworld