CASH MONEY MAWK THE DOCUMENTARY: THE LAST PAPER

21-May, 2020
1 330 867 Ko‘rishlar soni

Cash Money Mawk gets a documentary, The top selling Recording artist of all time finally lets the people get an inside look into the life of Cash Money!
Turn Post Notifications on! 130K Likes!

Fikrlar
  • Cash Money Mawk The Documentary! 100k Likes! this is for the people who wanna learn about this legend! yes rdcworl is still getting one but later! turn on post notifications! so you wont miss Anime House this week!

    RDCworld1RDCworld16 oy oldin
    • Bruh

      Legendary1ne-Legendary1ne-3 oy oldin
    • Seriously.

      Richard CastilloRichard Castillo4 oy oldin
    • Hit the like goal

      DCShakillerDCShakiller4 oy oldin
    • Yall chould accually rap no cap

      Khalid AhmedzayKhalid Ahmedzay4 oy oldin
    • You got rhymes

      t y t y yourboit y t y yourboi4 oy oldin
  • “Ya hear the rabbits dnt sleep” 😂😂

    Rico SauveRico Sauve3 soat oldin
  • Cash money mawk went pro in 🧢🧢🧢🧢

    Jhonatan WuJhonatan Wu20 soat oldin
  • I

    Legendary1ne-Legendary1ne-Kun oldin
  • “Shoutout to him everybody gotta be broke at some point but not me though “😂😂

    LindaLinda3 kun oldin
  • Cash money mark can’t go pro in broke

    I play games 7X3I play games 7X34 kun oldin
  • Gold Durag ... nuff said 💀

    Choice FirstInFlyghtChoice FirstInFlyght5 kun oldin
  • Sorry to the people who couldn't understand this documentary because they don't speak paper.

    Chuy XChuy X5 kun oldin
  • Cash money mo hawks?

    EseibioEseibio7 kun oldin
  • what is the song when he was rapping not his song the other song when he walked in the house and started rapping that song

    Janyia WillJanyia Will8 kun oldin
  • 25:22 even though it’s funny as hell, I actually like that confidence,

    ELM 312ELM 3128 kun oldin
  • Leland being supportive 🤣

    NativeNative9 kun oldin
  • Poor people change underwear, cash money only change his durag

    RykensnowRykensnow9 kun oldin
  • AYE WE RICH IN DIS BITCH🤣🤣🤣

    Alley GlitzAlley Glitz11 kun oldin
  • Remember being young and thinking rappers actually made this kind of money? 😂

    WhyHighCWhyHighC12 kun oldin
  • Money Mawk slapped fr

    Kian RahbariKian Rahbari12 kun oldin
  • he's not from the Hood hes from the Wood LoL 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Meliza EveMeliza Eve12 kun oldin
  • 😂🤣😂😢😂🤣😂🤣

    Yung DirtyyYung Dirtyy13 kun oldin
  • "Imma dog, I lived in the forest. I'm out the woods."

    RaisinRaisin13 kun oldin
  • This is one of the longest videos I’ve watched on UZworld, all I got to say is, time to get that paper.

    jeorunnerjeorunner14 kun oldin
  • Respect bro i also used to live in forest lol

    Ingus PodnieksIngus Podnieks15 kun oldin
  • Different durag, same hat and jersey 😂 😂 😂

    Grego SoloGrego Solo15 kun oldin
  • When r they remakin static shock though?

    Jeffrey ZalischiJeffrey Zalischi15 kun oldin
  • Cash money momma said “it’s been a while” 😂😂😂 gotta flex to that lol

    E NE N19 kun oldin
  • My money a run on sentence 🔥🔥🔥🔥😂😂😂😂😂

    E NE N19 kun oldin
  • Wats the outro song??

    Shawn SmithShawn Smith21 kun oldin
  • This sounding like The Bernie Mack show

    45 World45 World23 kun oldin
  • soundcloud.com/duffradio_1/talking-money-prod-jubii Yo this song was made from watching this video 😂😂fr tho i been watching y'all since yah started...do want me pull out a stack thats a run on sentence

    Songs That Got Covered trash or notSongs That Got Covered trash or not23 kun oldin
  • show up at yo house like "what up doc" LOLOLOL

    G SkinnerG Skinner24 kun oldin
  • RDCworld1- Yall Broke Also rdcworld (who wants to be a millionare) why 20 dollar you ask? cs we broke

    Agnish SahaAgnish Saha24 kun oldin
  • I must have that Simpson's do-rag. Pronto.

    Marcos GibsonMarcos Gibson25 kun oldin
  • LOL he said i got OCD in counting money He killed me.

    Lay NicholsLay Nichols25 kun oldin
  • lol a bunch of ones

    HaastigyHaastigy26 kun oldin
  • That run on sentence part fucking killed me

    Elmafusa69Elmafusa6928 kun oldin
  • *counts 22 dollars How much more information you need then that?

    Cali StewartCali Stewart29 kun oldin
  • “I got the anime on the wall, that’s what I grew up watching, niggas think it’s soft, how is it soft when I got the heat on me” - Cash Money Mawk

    Cartierr2KCartierr2KOy oldin
  • Birdman sign you yet

    Anthony BanksAnthony BanksOy oldin
  • I don’t think people realize how impressive it is that this stuff is pretty much a continuous feed. Improvising the entire time. It’s really top level. I’ve been watching for years and I definitely believe Mark, Caleb City, LongBeachGriffy belong in the same room and conversation as Dave Chappell, Kate Williams, Kevin Hart, etc.

    Hey SaiHey SaiOy oldin
  • those were 1 dolllar bills

    Sheep PlayzzSheep PlayzzOy oldin
  • When you finish a heist in gta v for the first time 😂

    Crazy finesse GamingCrazy finesse GamingOy oldin
  • Where the album at?

    MessiahMessiahOy oldin
  • Was counting that money real quick lol

    Raphael ShowerRaphael ShowerOy oldin
  • Show up at the house, what up doc! Bugs bunny! 😂😂😂😂😂😂

    Young DomoYoung DomoOy oldin
  • “Talk shit and get popped, show up to the house like... what up doc?”😂😂😂

    Platted SamuraiPlatted SamuraiOy oldin
  • Weak😂😂😂😂😂😂😂😂

    Ryan madthesehoesmadRyan madthesehoesmadOy oldin
  • was dope till i seen the pit in cage =*(

    Human GamesHuman GamesOy oldin
  • The colorful du rags is Legendary tho!!!Oh my God!!!🌫🔮🐉🌫

    Jason BorneJason BorneOy oldin
  • This lil'nigga is Sick!!!Hella funny this Nigga ill 4real

    Jason BorneJason BorneOy oldin
  • All those $20’s this nigga showin a dollla 🤦🏾‍♂️

    Kevin LawrenceKevin LawrenceOy oldin
  • Best rapper to ever do it fw his new track " When You See Me " 🔥🐐

    MikeRuthlessFilmsMikeRuthlessFilmsOy oldin
  • My Elementary had me on some Cowboy shit lmaao

    Khal Drogo23Khal Drogo23Oy oldin
  • Thought that was Nip @ 1:14

    HunterHunterOy oldin
  • After a bit it got cringy because everyone look like they just chilling bruh so when he getting hype it's like ....

    GorexGorexOy oldin
  • Bro im dead this is funny asf but bro where is the new anime house and video game house at bro we need that bro yall cant start a good ass story like that and leave us hanging so bring mawk and his weight and lets get to it much love tho bro

    Shon HeadsShon HeadsOy oldin
  • Mtv should post this

    Famous With a TwistFamous With a TwistOy oldin
  • So Mawk in that scene in one of the Anime Houses Who cooked all dat food for goku and Luffy

    Xx-WeMadeIt OofXx-WeMadeIt OofOy oldin
  • Brooo what y’all know about cash money mawk first CD😭😭

    certifiedkappacertifiedkappaOy oldin
  • This persona should become a real rapper. I'll listen guaranteed.

    Di mo ko makikitaDi mo ko makikitaOy oldin
  • Rappers really act just like this 🤣🤣🤣🤣

    Heir Born EliteHeir Born EliteOy oldin
  • he is holdin all 1s lmao

    life_movetooslow tlife_movetooslow tOy oldin
  • "SAY THAT'S NOT A YOUNG BALLER RIGHT THERE"

    Steve LSteve LOy oldin
  • "MEeeEee"

    Many Things With DevinMany Things With DevinOy oldin
  • I look back I’m finna right cash money mawk on my arm

    Exentric loliovExentric loliovOy oldin
  • When the camera man asked him who he was he took it personal

    Ngr EricNgr EricOy oldin
  • W.W.C.M.M.D.

    More KnowledgeMore KnowledgeOy oldin
  • at the time I was living in the forest🤣🤣🤣🤣🤣

    Zion HarperZion HarperOy oldin
  • “Get your broke ass out this office”😂😂😂😂😂

    E- BE- BOy oldin
  • 7 out of 8 people got the album

    Ancient TechniqueAncient TechniqueOy oldin
  • Cash Money Mawk is the only one that gets pissed off and throws you paper

    Brian CristoBrian CristoOy oldin
  • are we gon act like we don't see those ones

    troy_autotroy_autoOy oldin
  • Damn it’s crazy to think we seen cash money mawk giving mix tapes

    Nathan MartinezNathan MartinezOy oldin
  • Somebody gotta put "Paper" as captions. I can't understand this foo.

    Therry PerdoTherry PerdoOy oldin
  • The durags tho Lmaooo

    Sedrick JamesSedrick JamesOy oldin
  • Damn, how did you do that outside shot on the court with no background being picked up?

    ImreadyreadygogoImreadyreadygogoOy oldin
  • Cash money mark really inspired me...don’t even know what to say

    ThyillmaticNasThyillmaticNasOy oldin
  • We not going to address his finesse when he throw some money he perfected throwing money

    Frisco _Frisco _Oy oldin
  • JUST KNO WHEN YOU SEE MEEE!!!!!

    Tr3y .527Tr3y .5272 oy oldin
  • Lol “if I look like i weigh a lot and I only weigh 160, what’s on me?” 😆😆

    NaruloreNarulore2 oy oldin
  • OK CASHMONEY POPS! He really gettin paper workin at L3. hahaha

    MrAyeokay2011MrAyeokay20112 oy oldin
  • I just listened to a guy say "Cash Money Mawk" for 28 minutes

    First nameFirst name2 oy oldin
    • 🤣🤣uzworld.info/player/video/aZKyi9aXiruqf2s😶🚀🌎

      YShb tvYShb tv2 oy oldin
  • 😂😂😂😂😂😂😂

    clyde 25!clyde 25!2 oy oldin
  • His dad hates him🤣🤣😂😂😅 probably like he always coming in here with that crazy UZworld shit. Now look at him lol

    Andre BillupsAndre Billups2 oy oldin
  • Is he holding all singles? 😂😂😂

    Dameon JohnsonDameon Johnson2 oy oldin
  • Some nigga named Mark in my class had his zoom name as cash.money.mark I died laughin when I saw dat shit 😭😭😭😭😭

    E HerboooE Herbooo2 oy oldin
  • great documentary LOL

    Thabani DubeThabani Dube2 oy oldin
  • I'm dying😂😂😂😂😂😂

    Steve SibajaSteve Sibaja2 oy oldin
    • 🤣🤣uzworld.info/player/video/aZKyi9aXiruqf2s😶🚀🌎

      YShb tvYShb tv2 oy oldin
  • My dogs name harely too lol

    Nameless soldier4Nameless soldier42 oy oldin
  • That man made $279 STTRREEETTCHHHH

    Xavier BradleyXavier Bradley2 oy oldin
  • “AW SHUCKS WITH ME.”

    Xavier BradleyXavier Bradley2 oy oldin
  • Yo I seriously wanna listen to an album by cash money mark

    I am winning sonI am winning son2 oy oldin
  • ...It's a run on sentence!"....I can pull out another stack if you want me to!......LOLOlolololoLOLol!!

    Bobby MobayBobby Mobay2 oy oldin
  • PAPER💰😭

    DOUGIE THE ONEDOUGIE THE ONE2 oy oldin
  • If you dont speak paper you can change the captions to English

    Yabba Dabba DooYabba Dabba Doo2 oy oldin
  • I live in Connecticut so I know how hard it is living in the woods

    MikeAcrossTheHallMikeAcrossTheHall2 oy oldin
  • Money mark was track number 7

    KillKill2 oy oldin
  • Mawk raps like blueface

    Trik Shot GamesTrik Shot Games2 oy oldin
    • Trik Shot Games Cash Money Mawk has better bars though.

      Dean BrooksDean Brooks2 oy oldin
  • "Yeah I got cash money" *flexing 20s and 1s* bruh

    KiwiVibesKiwiVibes2 oy oldin
  • he looks like that kid in school who is sound cloud rapper

    Pain ッ 69Pain ッ 692 oy oldin
  • Imagine not being able to understand what he saying because u speak broke🤦🏾‍♂️

    Wavy KamWavy Kam2 oy oldin
  • Cash money mawk countin them 1 dollar bills 💯

    i suck dixxi suck dixx2 oy oldin
UZworld